Bakırçay ve Küçük Menderes havzalarının katı atıkları elektriğe dönüşecek

Yayınlanma: 12 Nisan 2021 - 13:29

İzmir Büyükşehir Belediyesi Ödemiş ve Bergama’da kurduğu katı atık yönetim tesisleriyle Küçük Menderes ve Bakırçay havzalarının hem katı atık sorununu çözecek hem de atıklardan elektrik ve gübre üretecek. Pandemi sürecine rağmen çalışmaların kesintisiz sürdüğü her iki tesiste deneme üretimi başladı. Başkan Soyer atıkları bir kaynak olarak görerek ekonomiye kazandırdıklarını belirterek, “Türkiye’nin alanında en modern tesislerini hizmete alıyoruz” dedi.