• İzmir Haberleri
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Siyaset
  • Sağlık
  • Magazin
  • Spor
  • Kültür-Sanat
  • Bilim ve Teknoloji
  • Dünya Eğitim Yerel Asayiş Genel Çevre
  • Ara
SON DAKİKA:
14:28
'Barış ve Görü'yü vizörden anlattılar
11:50
KOSBİ Başkanı Erol Diren'den 19 Mayıs mesajı
11:35
Batısöke’den 2025 yılı ilk çeyreğinde güçlü performans
11:03
İzmirli mali müşavirlere ‘Çağdaş’ davet
09:43
Başkan Türkmen'den anlamlı 19 Mayıs mesajı
09:33
19 Mayıs’ta toplu ulaşım yüzde 50 indirimli
09:19
İzBB yatırımlarında aslan payı fen işleri, raylı sistem ve ulaşımın
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Lezita 2025'te yatırım hedefine odaklanacak
Genel
Yayınlanma: 30 Aralık 2024 - 11:12

Lezita 2025'te yatırım hedefine odaklanacak

Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonuyla yatırım, ihracat ve büyüme konularında belirlediği vizyoner hedeflere kararlılıkla ilerliyor. Son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştiren Lezita, 2025’te yenilikçi ürün portföyüyle iç ve dış pazarlardaki etkisini artırmayı hedefliyor.

Genel
30 Aralık 2024 - 11:12
Yorumlar
Dinle
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Lezita 2025’te yatırım hedefine odaklanacak

EGEMENLİK - Türkiye’nin önde gelen piliç eti markalarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonu ile 2024 yılında da üretmeye, istihdam sağlamaya ve büyümeye devam etti. Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları arasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın Ege’nin İlk 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Piliç eti sektörünün en büyük ilk üç markasından biri olan Lezita, son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırımgerçekleştirdi. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita’nın iş stratejisinin temelinde 2025 yılında da yatırımların yer alacağını söyledi. 

“Hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik”

Mesut Ergül şöyle konuştu: “Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.” 

“İhracat hacmimizi 2025’te yeni ülkelerle artıracağız”

Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürün ve satış aksiyonları geliştiriyor. Lezita’nın yenilikçi ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını dile getiren Mesut Ergül, “Lezita, yurt dışında da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz” dedi. 

Yenilikçi ürünlerini rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyor 

Doğrudan 3500, dolaylı olarak 10 bin kişiye istihdam sağlayan Lezita, yeniliğe tutkun ve iletişimin gücüne inanan bir marka. Dünya genelindeki yeni trendleri ve tüketici ihtiyaçlarını yakından takip ettiklerini vurgulayan Mesut Ergül, “Demografik yapıyı analiz ederek, bu doğrultuda aksiyon alıyoruz. “Hayatın Lezzeti” mottomuzla hayatın tüm renklerini ürünlerimize taşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyoruz. İlkini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımız, tüketicilerimizle bire bir bağ kurma fırsatları sunuyor. Hedefimiz konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak. Gelecek yıl marka iletişimine yönelik çalışmalar yapacağız. Uluslararası gıda markası olma hedefimiz doğrultusunda, Lezita’nın bilinirliğini ve tüketiciye erişimi artırmak için pazarlama kampanyaları hayata geçireceğiz. Mottomuzdan aldığımız ilhamla yenilikçi ve lezzetli ürünlerimizin daha fazla kesim tarafından tanınmasına yönelik çalışmalara devam edeceğiz” diye konuştu.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
KOSBİ Başkanı Erol Diren'den 19 Mayıs mesajı
KOSBİ Başkanı Erol Diren'den 19 Mayıs mesajı
İzmirli mali müşavirlere ‘Çağdaş’ davet
İzmirli mali müşavirlere ‘Çağdaş’ davet
İZTO Mimarlık Meslek Komitesi: Mimarlık mesleği bir bütündür
İZTO Mimarlık Meslek Komitesi: Mimarlık mesleği bir bütündür
Gençlik ruhu İstinyePark İzmir’de
Gençlik ruhu İstinyePark İzmir’de
Son Haberler
'Barış ve Görü'yü vizörden anlattılar
'Barış ve Görü'yü vizörden anlattılar
KOSBİ Başkanı Erol Diren'den 19 Mayıs mesajı
KOSBİ Başkanı Erol Diren'den 19 Mayıs mesajı
Batısöke’den 2025 yılı ilk çeyreğinde güçlü performans
Batısöke’den 2025 yılı ilk çeyreğinde güçlü performans
İzmirli mali müşavirlere ‘Çağdaş’ davet
İzmirli mali müşavirlere ‘Çağdaş’ davet
Başkan Türkmen'den anlamlı 19 Mayıs mesajı
Başkan Türkmen'den anlamlı 19 Mayıs mesajı
Aydem'in “Yenilikçi Fikirler Kampı”nda geleceğin projeleri yarıştı
Aydem'in “Yenilikçi Fikirler Kampı”nda geleceğin projeleri yarıştı

Ana Sayfa
Gündem
Ekonomi
Siyaset
Sağlık
Magazin
Spor
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Dünya
Eğitim
Yerel
Asayiş
Genel
Çevre
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Karikatürler
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Asayiş
  • Bilim ve Teknoloji
  • Çevre
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Kültür-Sanat
  • Magazin
  • Sağlık
  • Siyaset
  • Spor
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Karikatürler
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • İzmir Haberleri
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim