Migros, özgün markalardaki başarısını PLMA'da bir kez daha tescilledi

Migros, özgün markalardaki başarısını PLMA'da bir kez daha tescilledi
23 Eylül 2020 - 10:40

Migros, özgün markalar konusunda küresel ölçekli en itibarlı ödül organizasyonlarından biri kabul edilen Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından düzenlenen “Uluslararası Özgün Markalar” yarışmasında iki ürünüyle Mükemmellik Ödülü kazandı.

Migros, Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından düzenlenen ve alanında dünyanın en itibarlı organizasyonlarından biri olarak kabul edilen “Uluslararası Özgün Markalar” yarışmasında iki Mükemmellik Ödülü kazandı.

Dünya çapında 4.500’den fazla üyesi bulunan PLMA’nın “Uluslararası Özgün Markalar” yarışmasının kazananları, PLMA tarafından yayınlanan basın bültenleri ile uluslararası basına duyuruldu. Verdiği ödüllerle perakendecilerin özgün markalı ürünlerinde kalite ve yenilik açısından bilinirlik kazanmalarını destekleyen PLMA, Migros’u iki kategoride birden ödüle layık gördü.

Bu yıl 23 ülkeden 70 perakendecinin yaklaşık 550 ürünle başvuru yaptığı yarışmada ürünler PLMA’nın uluslararası jüri heyeti tarafından değerlendirildi. Değerlendirme sonucunda Migros’un Un ve Temel Pişirme Malzemeleri kategorisindeki M Life Glutensiz Un ve Kadın Bakım kategorisindeki Migros Ultra Hijyenik Ped ürünleri; görünüşü, yarattığı fayda, fiyat-kalite karşılaştırması, ambalaj gibi birçok kriteri başarıyla geçerek "Salute to Excellence Awards" almayı başardı. 

Jüri üyeleri, Migros’un son zamanlarda sadece gluten hassasiyeti olanların değil, sağlıklı yaşam trendiyle glutensiz ürünleri tercih eden müşterileri için ürettiği M Life Glutensiz Un’u “En iyi ürün, iyi fiyata”, “Çok iyi lezzet”, “Ambalaj paketinde çok iyi iletişim” ve “Çok iyi konsept, çok iyi lezzet” şeklinde yorumlarken; bambu içerikli ve saflaştırılmış formülü ile dikkat çeken, ayrıca renklendirici, paraben ve parfüm içermeyen Migros Ultra Hijyenik Ped için “Kalitesine göre fiyatı inanılmaz”, “Yenilikçi bir ürün” ve “İyi konsept ve uygun fiyat” değerlendirmesi yaptı. 

“Ürünlerimizi müşterilerimiz tarafından denetlenmesini sağlayarak iyileştiriyoruz”

Migros’un özgün marka yatırımında da Türk perakende sektörüne liderlik ettiğini belirten Migros Ticaret A.Ş. Pazarlama İş Geliştirme ve Sadece Migros’ta Ürünleri Grup Müdürü

Sena Erol Özdemir, “Özgün marka ürünlerimiz, kalitesi, tadı, besin değeri ve hijyeni ile tüketicinin güvenerek kullanabileceği; en uygun fiyatlı ürünler. Her bir kalem ürünün arkasında son derece titiz bir çalışma süreci var. Rafa kendi markamızla koyduğumuz bir ürünü fiziksel, kimyasal, mikrobiyolojik yüzlerce parametrede analiz ediyoruz. Özgün markalı ürün stratejimizin bir ayağı da fiyat konusu. Tüm özgün markalı ürünlerimiz için en iyi fiyat politikamızı tavizsiz şekilde sürdürüyoruz” dedi. 

Özgün markalı ürünlerinin yalnızca Migros’un yüksek kalite standartlarına uygun olmasını yeterli bulmadıklarını söyleyen Özdemir, “Tüm bu denetimlerinden sonra 350 kişilik Migros Tüketici Paneli vasıtasıyla ürünlerimizin tüketiciler tarafından da denetlenmesini sağlıyoruz. Tüketicilerimizden aldığımız geri bildirimlerle ürünlerimizi daha da iyileştiriyoruz. “Sadece Migros’ta” çatısı altında topladığımız ürünlerimizle tüketicilerimizin tüm ihtiyaç birimlerinde taleplerine cevap verecek ürünler geliştiriyoruz. Migros markalı ürünler temel gıdaların yanında, meyve suyundan bisküviye, sıvı bulaşık deterjanı ve ahşap temizleyiciye kadar yüzlerce ürünü kapsıyor. M işaretli ürünlerle başladığımız özgün marka yolculuğumuz boyunca yaptığımız çalışmalarla müşterilerimizden tam not aldık, aldığımız ödüllerle de bunu pekiştirdik” şeklinde konuştu.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum