• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Siyaset
  • Sağlık
  • Magazin
  • Spor
  • Kültür-Sanat
  • Bilim ve Teknoloji
  • Dünya Eğitim Yerel Asayiş Genel Çevre
  • Ara
SON DAKİKA:
03:20
İZDENİZ’in yaz seferleri 27 Haziran’da başlıyor
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Yerel
  3. 'Sıfır Atık Belgesi' Menderes'in
Yerel
Yayınlanma: 04 Eylül 2020 - 09:20
Güncelleme: 04 Eylül 2020 - 09:25

'Sıfır Atık Belgesi' Menderes'in

Yerel
04 Eylül 2020 - 09:20
Güncelleme: 04 Eylül 2020 - 09:25
Yorumlar
Dinle
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
'Sıfır Atık Belgesi' Menderes'in
‘Sıfır Atık Yönetim Sistemi’ ile ilgi başarılı çalışmaları nedeniyle Menderes Belediyesi ‘Sıfır Atık Belgesi’ aldı.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından israfın önlenmesi, doğal kaynakların daha verimli kullanılması, atık oluşumunun engellenmesi, atığın kaynağında ayrılarak geri dönüşüme kazandırılmasını kapsayan sorumlulukları başarı ile yerine getiren kurumlara verilen Sıfır Atık Belgesi Menderes Belediyesi’ne verildi.



Uygulama her yerde


Menderes Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında ‘Sıfır Atık Yönetim Sistemi’ yönetmeliği belediye binası başta olmak üzere, belediyeye ait tüm hizmet alanlarında uygulamaya kondu. Uygulama kapsamında atık pil, atık elektrikli ve elektronik eşya, atık aydınlatma ekipmanları, atık toner ve kartuş, kağıt karton, plastik, bitkisel atık yağlar toplanarak bakanlık tarafından yetkilendirilmiş lisanslı firmalara teslim ediliyor ve geri dönüşüme kazandırılıyor. 



Bilinçlenme artacak


Alınan belgenin önemli olduğunu ifade eden Menderes Belediye Başkanı Mustafa Kayalar, “ Gelecek nesillerimize yaşanabilir bir dünya bırakmak adına Menderes Belediyesi olarak gereken tüm hassasiyeti gösteriyoruz. Doğaya ve çevreye olan sorumluluğumuzun farkındayız. Almış olduğumuz ‘Sıfır Atık Belgesi’ bu çalışmaları ne kadar doğru gerçekleştirdiğimizin bir göstergesi. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Çalışmalarımızı sürdürecek ve bu çalışmaların tüm ilçeye yayılmasını, vatandaşlarımızın da sıfır atık konusunda daha fazla bilinçlenmesini sağlayacağız” dedi.
 
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Buca’da Başkan Vekili Benzer sahaya indi
Buca’da Başkan Vekili Benzer sahaya indi
Basamak kursiyerlerinden yıl sonu etkinliği
Basamak kursiyerlerinden yıl sonu etkinliği
Urla'da yollar yenileniyor
Urla'da yollar yenileniyor
2. El Pazarı’na yoğun ilgi
2. El Pazarı’na yoğun ilgi
Son Haberler
İZDENİZ’in yaz seferleri 27 Haziran’da başlıyor
İZDENİZ’in yaz seferleri 27 Haziran’da başlıyor
Buca’da Başkan Vekili Benzer sahaya indi
Buca’da Başkan Vekili Benzer sahaya indi
Basamak kursiyerlerinden yıl sonu etkinliği
Basamak kursiyerlerinden yıl sonu etkinliği
Ameliyatlarda “Akıllı Işık” dönemi
Ameliyatlarda “Akıllı Işık” dönemi
Urla'da yollar yenileniyor
Urla'da yollar yenileniyor
Süt Kuzusu Bergama, Kınık ve Dikili ile buluşuyor
Süt Kuzusu Bergama, Kınık ve Dikili ile buluşuyor

Ana Sayfa
Gündem
Ekonomi
Siyaset
Sağlık
Magazin
Spor
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Dünya
Eğitim
Yerel
Asayiş
Genel
Çevre
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Karikatürler
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Asayiş
  • Bilim ve Teknoloji
  • Çevre
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Kültür-Sanat
  • Magazin
  • Sağlık
  • Siyaset
  • Spor
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Karikatürler
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim

Yeni Slow Radyo