Muharrem ayında tutulan Yas-ı Matem orucunun sona ermesi dolayısıyla Bergama Cemevi’nde aşure günü etkinliği düzenlendi. Etkinliğe katılan Bergama Belediye Başkan Yardımcısı Cüneyt Umutlu ve beraberindekilere Aşure Lokması ikramında bulunuldu.
![]()
Her yıl geleneksel olarak Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen Aşure Lokması etkinliği bu yıl Koronavirüs riski nedeniyle toplum sağlığını tehlikeye atmamak için alınan karar ile Bergama Cemevi’nde gerçekleştirildi.
![]()
Etkinliğe katılan tüm vatandaşlara Aşure Lokması ikramında bulunulurken Belediye Başkan Yardımcısı Cüneyt Umutlu, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti. Başkan Yardımcısı Umutlu, “Birliğimiz daim, Aşure bereketi üzerimizde olsun” dedi.








