EGEMENLİK - GİF Ajans Başkanı Berk Yurtçu, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileriyle 70. Yıl Kariyer Etkinlikleri kapsamında bir söyleşi gerçekleştirdi.
Prof. Dr. Aylin Göztaş'ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen söyleşide Berk Yurtçu, ajans dünyasındaki dinamikler ve etkili iletişim stratejileri ile ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Türkiye'de internet kullanımının yüzde 89 seviyesinde olduğunu ve sosyal medya kullanımında ise ülkemizin dünyada ilk 10 ülke arasında yer aldığını belirten Yurtçu, sosyal medya ajanslarının öneminin arttığını söyledi. DİJİTAL MEDYADA BÜTÜNLEŞİK YAKLAŞIMGif Ajans olarak dijital iletişimin tüm süreçlerinde bütünleşik yaklaşımla hizmet verdiklerini dile getiren Berk Yurtçu, “Dijital medya ve tanıtım sektöründe kurumsal çözümler sunuyoruz. Ajans olarak, dijital medya stratejisi, web tasarımı, video prodüksiyon, dijital reklam, sosyal medya yönetimi, Seo optimizasyonu, yazılım geliştirme ve Google AD's gibi pek çok iletişim aracının firmalar adına yönetimini sağlıyoruz. Yerel ve ulusal birçok markanın da çözüm ortağıyız. Dijital medyanın iletişim ve tanıtım sektöründe önemi giderek artıyor. Hızı, ulaşılabilirliği ve interaktif kullanımı nedeniyle firmalar tarafından yoğun olarak tercih edilmeye başlandı. Çünkü satışlarını artırma hedefinde olan tüm firmalar etkileşimi yüksek ve sonuç odaklı iletişim ve pazarlama yürütmek istiyor. Burada doğru zamanda doğru mecrada ve doğru kitleye ulaşmak önem taşıyor. Bunu sağlamak için de dijital pazarlama ve sosyal medya ajanslarının çözüm ortaklığı daha da önem taşıyor. Yani dijital medya, firmalara rekabet avantajı sağlıyor” diye konuştu. Genel
Yayınlanma: 10 Ocak 2025 - 13:34
Kariyer etkinliklerinde dijital iletişim
Genel
10 Ocak 2025 - 13:34